.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون اول احمدی‌نژاد در انتظار محاکمه
کیفرخواست «محمدرضا رحیمی» صادر شد
شمال نیوز: سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی خبر داد.

سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از صدور کیفرخواست برای محمدرضا رحیمی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، قاضی محسن افتخاری در گفت‌وگو با ایسنا، گفت که کیفرخواست محمدرضا رحیمی از سوی دادسرا صادر شده است. وی افزود: پس از صدور کیفرخواست، پرونده به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شده و در شرف ارجاع به یکی از شعب این مرجع قضایی است. سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران از ذکر عناوین اتهامی معاون اول دولت احمدی نژاد و همچنین توضیح دادن درباره اینکه آیا رحیمی بیش از بیست عنوان اتهامی دارد یا خیر، خودداری کرد.

پس از انتقاد علی مطهری از طولانی شدن روند رسیدگی به اتهام محمد رضا رحیمی در پرونده بیمه ایران ، دادستانی تهران روز شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که از محمدرضا رحیمی تحقیق به عمل آمده و در حال حاضر با صدور قرار وثیقه‌ مناسب و تأمین آن، آزاد است.

سخنگوی قوه قضاییه نیز در نشست خبری ۱۲ اسفند در پاسخ به سوالی درباره صحت صدور قرار مجرمیت یکی از مسئولان دولت سابق در پرونده‌های بیمه و ارز و وجود ۲۵ یا ۲۹ عنوان اتهامی برای او، گفت: اصل موضوع صحیح است و قرار مجرمیت برای این فرد صادر شده است، اما از تعداد اتهامات مطلع نیستم و در صورت اطلاع هم نمی‌توانستم بیان کنم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 اسفند 1392
خدا رو شکر که یه قاضی شجاع پیدا شد.برای محاکمه رحیمی لحظه شماری می کنیم.
نا شناس 25 اسفند 1392
چرا دادگاه معترضان به انتخابات سال ۸۸ در تلویزیون نشان داده شد که با لباس زندان و دمپایی اعترافات اجباری و نمایشی میکردند اما رحیمی و مرتضوی بعد از آن همه جنایت و اختلاس آزادند؟ معنی‌ عدالت را هم فهمیدیم.
من ایرانیم 25 اسفند 1392
امیدواریم حق خانوادهای شهدا ایران وجنگ هشت ساله دنیاء بر ما بود گرفته شود دیگر در هیچ جای ایرانی دست به این کار بی خرد دست رسی نداشته باشدند به امید آن روز ایران سالم وآباد.محمدی(ع) داشته باشیم ؟؟؟
نا شناس 25 اسفند 1392
باید جلسه آقای رحیمی علنی باشد تا ایشان بتواند در نهایت آزادی از خود دفاع کند و در آنصورت باز هم این مردم هستند که قضاوت خواهند نمودو انصاف حکم میکند ما از پیش داوری و جو سازی و سیاسی کاری قبل از رای دادگاه خودداری کنیم بویژه نوع نگاه به محاکمه آقای رحیمی توسط اصلاح طلبان بسیار اهمیت دارد
نا شناس 25 اسفند 1392
پس رحيم مشاعي و احمدي نژاد چي شدند رحيمي كه بدون آنها آب نمي خورد
نا شناس 25 اسفند 1392
ايشان هم انسان است و ما به عنوان يك مسلمان نبايد پيش از آنكه دادگاه راي به مجرميت كسي بدهد حكم صادر كنيم. بحمدا... الان خيلي ها به سفر مكه و كربلا ميروند ابتدايي ترين چيزي كه بايد ارمغان اين سفرها باشد يادگرفتن حفظ آبروي انسان است. با هر كسي اختلاف نظر سياسي داريم داشته باشيم ، اين اختلاف مجوزي براي حكم صادر كردن شخصي نيست. به اميد ساختن كشوري مهربان.
نا شناس 26 اسفند 1392
دولت عدالت این بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا بداد دولت تدبیرو امید برسد.....
البته حکم همان حکم همه مفاسد اقتصادیه خوشحال نباشید که دست میبرندو پدر در میارن نه زهی خیال باطل..... تبرئه چون عدله کافی وشواهد وقرائن موجود نیست تمتم مردم هم ببببببببببببببووووووووووووووووووووووووووووووووقققققققققققققققققققققققق
نا شناس 26 اسفند 1392
خدا رو شكر داريد نشون ميدىد توى ايران مسؤلين توى زمان كذشته توو ديروز زندكى ميكنن. وقتى مشغول خلاف كردن هستن نهادهاى نظارتى خودشونو به خواب ميزنن،خون مردم ريخته شد توو شيشه سر كشيده شد ميافتن دنبال بازيهاى سياسى كه مخ من و تو رو شستشو بدن. بس كنيد اين عوامفريبيو.
نا شناس 26 اسفند 1392
چرا اقای مهندس موسوی و کروبی که اکنون اقامتگاه اجباری برایشان تدارک دیده شد- محاکمه نمیکنید ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
رحمن 26 اسفند 1392
جرات دارن اجرا كنيد ؟؟
نا شناس 26 اسفند 1392
شمال نیوز هم هر جا که بر علیه اصلاح طلبان باشد ارسال نظر ملت را هیچگاه به نمایش نمی گذارد ولی همینکه بر علیه اصولگرایان و دولت نهم و دهم باشد سریع ارسال نظر ملت را به نمایش می گذارد این یعنی نان به نرخ روز خوردن است. اگر بر علیه هاشمی و خاندانش باشد و ملت نظر بدهند شمال نیوز هیچگاه هیچکدام از نظرات ملت را به نمایش نمی گذارد واقعا خنده دار است. عدالت شمال نیوز را هم دیدیم. یا حق
ح ش 25 اسفند 1392
مردم سخت اعتقاددارندمتجاوزان به بيت المال ومفسدين اقتصادي ازمنافقين بدتروخيانتشان ازدسيسه هاي استكبارخطرناكتراست.كه معمولاآدمهاي سبك مغزوبي ريشه ومتملق ورياكاربعدازنيل به مقامي به غارت اموال مردم مشغول ميشوند.تاكنون طبق منويات رهبري باخائنان مبارزه نشده است انشائالله اين دفعه قوه قضائيه بدون حب وبغض نسبت به پاك شدن دستگاههاي اداري اقدام نمايدكه فرداديراست!!!!
سقا 25 اسفند 1392
به اين ميگن پاك دستي .رحيمي البته احتمالا سفر خارجي ميره تا انتخابت بعد ي ميمونه بعد مياد
نا شناس 25 اسفند 1392
لعنت خدا بر خیانت کار در بیت المال...
لعنت خدا بر کسانی که در لباس میش ، ضربات گرگ آسایی بر ملت زدند که صدها سال طول میکشد تا گوشه ای از آن جبران شود: از دزدی 3هزار میلیاردی گرفته تا ماجرای بیمه تامین اجتماعی و حقوق وزرا و معاونان و برخی روسای شهرستان ها...و...و...و...
دولت عدالت را هم دیدیم...نماینده ی اصولگرایان را هم دیدیم...
درود بر اصلاحات
نا شناس 26 اسفند 1392
اون نمایندگانی که از بابک زنجانی پول گرفتند چی آمارشون رو چرا نمیدید.
نا شناس 26 اسفند 1392
دولت پاکدست نهم ودهم از این هنرها بسیار دارد که انشاا... برای مردم رو خواهد شد و این امر ربطی به اصولگرایی واصلاح طلبی ندارد مجرم مجرم است وباید مسئولیت قانونی تبعات عملکردش را بپذیرد.
نا شناس 27 اسفند 1392
كلا همه سركاريم ديگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آشنا 27 اسفند 1392
چه خبر از پرونده فرزندان هاشمی رفسنجانی.......................................................................................................
ناشناس 27 اسفند 1392
عدالت دادگاه برای مردمی است که کسی را ندارند. رای دادگاه مسئولین محاکمه نشده مشخص است سران فتنه وبقیه که مملکت را آتش زدند کجا هستند؟ اما کسانی که ترقه آتش می زنند کجا هستند؟
علي 27 اسفند 1392
مهدي هاشمي رفسنجاني بهرماني را عشق است آقاي قاضي شجاع
نا شناس 27 اسفند 1392
حالا اینا قدرت ندارند و افتادن پایین ولی مردم روزی می رسه که برای سادگی خودمون اشک می ریزیم و افسرده میشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.